کارگاه 7 روزه هنری با موضوع پسماند و بازیافت با حضور: مصطفی اسداللهی - فرزاد ادیبی - اونیش امین الهی - علسرضا مصطفی زاده - جمال رحمتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی با اشاره به انتشار فراخوان شرکت در کارگاه هنری (آنلاین) با موضوع پسماند و بازیافت، گفت: یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری در شرایط کنونی، موضوع پسماند است.

وی افزود: اگرچه اتفاقات خوبی در زمینه پسماند در شهر تهران رخ داده است اما ضرورت دارد که در حوزه آموزش شهروندی نیز اکران هایی در سطح شهر تهران داشته باشیم.

ضرغامی با اشاره به اینکه این کارگاه برای نخستین بار با حضور ۵ استاد فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: سپاسگزاریم از استاد مصطفی اسداللهی، استاد علیرضا مصطفی زاده، استاد فرزاد ادیبی، استاد جمال رحمتی و استاد اونیش امین الهی که دعوت ما را برای تدریس این کارگاه هنری پذیرفتند.

وی تصریح کرد: موضوع پسماند یک موضوع جهانی است به همین دلیل از هنرمندان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کنند هم درخواست کردیم تا در این فراخوان شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: هنرمندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه 4دی ماه رزومه و تصویر 5 نمونه از آثار خود را (منتشر شده دارای سفارش دهنده و یا منتخب جشنواره‌ها ) به همراه شماره تماس در قالب یک فایل پی دی اف (حداکثر 5 مگابایت) به آدرس farhangi.tablighat@yahoo.com ارسال کنند.

ضرغامی افزود: آثار ارسالی بررسی و در صورت تایید، برای حضور در کارگاه با هنرمند تماس گرفته خواهد شد.
وی گفت: این کارگاه هنری از روز شنبه 6 دی تا روز جمعه 12 دی ماه 1399بصورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد و بعد از آن هم داوری آثار برگزیده در سه رده A,B,c نهایی خواهند شد. این آثار توسط سازمان زیباسازی شهر تهران برای اکران در شهر تهران خریداری می‌شوند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu